ועדת העזבונות האריכה את מועד הגשת בקשת התמיכות השנתית

    ישראל רובין No Comments on ועדת העזבונות האריכה את מועד הגשת בקשת התמיכות השנתית

    בשורה למנהלי המוסדות: לדרישת ח"כ יעקב אשר, ועדת העזבונות של נכסי המדינה האריכה את מועד הגשת בקשת התמיכות השנתית עד לתאריך כ"ח ניסן תש"ף כדי להקל על המוסדות את ההליך על רקע התפשטות הקורונה וצמצום פעילות המשק

    משרד המשפטים
    18:44
    16.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on התרגיל הפוליטי המבריק וביטול ההילולה במירון | הקבינט מתכנס שוב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות פניות של מנהלי מוסדות שהגיעו ללשכתו, פנה ח"כ יעקב אשר למ"מ מנכלי"ת משרד המשפטים והאפוטרופוס הכללי הגב' סיגל יעקובי בדרישה להאריך את מועד הגשת בקשות התמיכה השנתיות של המוסדות לועדת העזבונות בכדי להקל על מנהלי המוסדות את תהליך ההגשה בתקופה הנוכחית של צמצום ניכר בפעילות המשק על רקע התפשטות נגיף הקורונה. במענה לפנייתו הודיע האפוטרופוס הכללי על דחיית מועד ההגשה בחודש עד לתאריך כ"ח ניסן תש"פ.

    בדבריו ציין ח"כ יעקב אשר, "ועדת העזבונות הכפופה לאפוטרופסות הכללית במשרד המשפטים, מחלקת מידי שנה תמיכה למימון פרויקטים בנושאים חשובים כמו חינוך, רווחה, רפואה ועוד, תמיכה זו היא אחד מהכלים בהם משתמשים עמותות רבות, מלכרי"ם וגופי רווחה מהם נהנים כל שכבות האוכלוסיה. השנה, המועד האחרון להגשת בקשה לתמיכה עבור שנת 2021 יחול בימים הקרובים ביום כ"ח באדר התש"ף".

    בנוסף הדגיש ח"כ אשר: "טבען של בקשות אלו שהינן מוגשות בשבוע האחרון האפשרי עקב ריבוי המסמכים והאישורים הנדרשים לצרף לבקשה ובפרט במצב החירום השורר כעת במסגרתו הונחו האזרחים למעט ביציאה מהבית, גופים רבים ונותני שירותים פועלים במתכונת מצומצמת וחלקם אף סגורים מה שמקשה משמעותית על מנהלי המוסדות להשיג את כלל האישורים הנדרשים להגשת בקשה לתמיכה ובפרט במקרים רבים התלויים בגורמים חיצוניים ולכן כדי שהמוסדות הנתמכים יוכלו להגיש את הבקשה נדרש להתחשב בתנאים השוררים בשל המצב ולהאריך בהתאמה את המועד להגשת בקשות התמיכה".

    כאמור, במענה מיידי לפנייתו השיב סגן האפוטרופסה הכללית "לאור הנסיבות שהוזכרו בפניה החשובה, נדחה מועד ההגשה עד תאריך 22.4.2020 כ"ח ניסן תש"ף".

    ח"כ אשר התייחס להחלטה והודה למ"מ מנכל"ית משרד המשפטים והאפוטרופוס הכללי, על המוכנות וההיענות המהירה להקל על המוסדות את ההליך והביע תקוה כי שיתוף הפעולה ימשך גם בעתיד לטובת כלל הציבור.



    0 תגובות